Etsin aikuisten fiktiota - kirjoja joissa joku henkilö olisi pyörätuolissa. Ei löydy.

Kysytty

Etsin aikuisten fiktiota - kirjoja joissa joku henkilö olisi pyörätuolissa. Ei löydy.

Vastaus

Vastattu

Esimerkiksi seuraavissa aikuisten romaaneissa on mukana henkilöhahmoja, jotka ovat pyörätuolissa:

Matti Yrjänä Joensuu: Harjunpää ja rautahuone

Jyrki Kiiskinen: Jos minulla ei olisi rakkautta

Hannu Koivisto: Delfiinikomppi

Jojo Moyes: Kerro minulle jotain hyvää

Joonatan Tola: Hullut ihanat linnut : romaani

Marja Wich: Isadora

Jaakko Yli-Juonikas: Vanhan merimiehen tarina

Lisää romaaneja, joissa on pyörätuolissa oleva fiktiivinen hahmo, voi löytyä etsimällä hakusanoilla "pyörätuolit", "halvaus", "liikuntaesteiset" tai "liikuntavammaiset" esimerkiksi OUTI-verkkokirjastosta tai Kirjasammosta.