Etsin aika uutta historiallista, suomalaista romaania, jonka tapahtumapaikkana on Sortavalan seminaari 1800 ja1900 lukujen vaihteessa. Olen nähnyt se Story…

Kysytty

Etsin aika uutta historiallista, suomalaista romaania, jonka tapahtumapaikkana on Sortavalan seminaari 1800 ja1900 lukujen vaihteessa. Olen nähnyt se Story tell palvelussa, mutta sitten hukannut.