Etsin 90-luvun lopulla/2000-luvun alulla julkaistua lasten satu cd:tä. Yhtenä lukijana oli Ahti Jokinen. Tarinoissa kerrottiin mm. linnusta, joka nukkui…

Kysytty

Etsin 90-luvun lopulla/2000-luvun alulla julkaistua lasten satu cd:tä. Yhtenä lukijana oli Ahti Jokinen. Tarinoissa kerrottiin mm. linnusta, joka nukkui päivällä ja lensi yöllä, jolla oli muistaakseni sateenkaaren väriset sulat, sekä maan alla asuvasta tontusta tms, jonka nimi oli muistaakseni Einari tai vastaava.
En ole varma, ovatko nuo tarinat edes samalta cd:ltä, mutta kaikki vinkit otetaan vastaan!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt tätä cd:tä. Olen lähettänyt kyselyn kollegoille. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?