Etsimme aineistoa tietokirjallisuudesta, joka kuvaa lapsuudenkokemuksia, kun vanhempi sairastaa mielenterveyden häiriötä. Etsimme tositarinoita, elämänkertoja,…

Kysytty

Etsimme aineistoa tietokirjallisuudesta, joka kuvaa lapsuudenkokemuksia, kun vanhempi sairastaa mielenterveyden häiriötä.

Etsimme tositarinoita, elämänkertoja,
Emme tutkimustietoa, vaan nimenomaan kokemuksia

Vastaus

Vastattu

Hei,

tässä muutamia elämänkerrallisia kirjoja, jossa kerrotaan vanhempien mielenterveyshäiriöistä:

Joonatan Tola: Punainen planeetta

Joonatan Tola: Hullut, ihanat linnut

Pauliina Aminoff: Äiti meidän: tosielämän selviytymistarina

Kari Syvärinen: Äitihaava - tyttären raskas perintö

Mercedes Bentso: Ei koira muttei mieskään