Etelä-Hämeen Pelimannit- niminen kansanmusiikkiyhtye on vuonna 1974 äänittänyt HOPEAHÄÄVALSSI -nimisen valssin. Mistähän voisi saada tämän kappaleen/sovituksen…

Kysytty

Etelä-Hämeen Pelimannit- niminen kansanmusiikkiyhtye on vuonna 1974 äänittänyt HOPEAHÄÄVALSSI -nimisen valssin.
Mistähän voisi saada tämän kappaleen/sovituksen nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etelä-Hämeen Pelimannien levyttämän Hopeahäävalssi-kappaleen on säveltänyt Tellervo Haikonen. Haikosen Hopeahäävalssin nuotit sisältyvät vihkoon Pelimannisävelmiä 5 : soitteita Etelä-Hämeestä (Fazer, 1986). Nuotti on saatavissa Helmet-kirjastojen musiikkivarastosta ja Taideyliopiston kirjastosta. Voit olla yhteydessä oman kuntasi kirjastoon saadaksesi nuotin kaukolainaan.

Hopeahäävalssi Finna-palvelussa

Etelä-Hämeen Pelimannien levytys Suomen kansallisdiskografia Violassa