Estisismme koululaisille kirjakokoelmaa/vinkkilistaa, jossa olisi valmiiksi Kestävän kehityksen teemoja, eli aiheiltaan käsittelisivät jotakin kestävän…

Kysytty

Hei!
Estisismme koululaisille kirjakokoelmaa/vinkkilistaa, jossa olisi valmiiksi Kestävän kehityksen teemoja, eli aiheiltaan käsittelisivät jotakin kestävän kehityksen AGENDA 2030 teemaa. Köyhyyden , nälän, terveydenhoidon jne. Onko tällaista vinkkilistaa valmiina vielä missään?

Vastaus

Vastattu

Suomen tietokirjailijat ry on julkaissut uudet tietokirjalistat (2020) eri aiheista sekä alakoululaisille että yläkoululaisille ja toiselle asteelle. Listat löytyvät yhdistyksen

nettisivuilta (suomentietokirjailijat.fi). On myös mahdollista pyytää aineistopakettia tai räätälöityä listaa kirjastosta (Oulun pääkirjasto tai Oulunsalon kirjasto). Yhteydenotossa kannattaa käyttää sähköpostia (lastenosasto.kirjasto@ouka.fi tai oulunsalo.kirjasto@ouka.fi)