Esitän Untamo Utrion Kotirintama kestää -kirjan hankkimista.

Kysytty

Esitän Untamo Utrion Kotirintama kestää -kirjan hankkimista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen teos on Hämeenlinnan seudulla vain Hattulan pääkirjastossa, mutta tällä hetkellä lainassa. Teos kannattaa hankkia myös Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmaan, joten teen siitä hankintaehdotuksen. Hämeenlinnan verkkokirjastossa voi käyttäjä tehdä itsekin hankintaehdotuksen, joka löytyy kohdasta palaute.