Erään elokuvan nimi on kateissa eikä omalla etsinnällä mistään löydy mikä se olisi. Elokuva on amerikkalainen, ja siinä nainen muutaman tyttärensä kanssa…

Kysytty

Erään elokuvan nimi on kateissa eikä omalla etsinnällä mistään löydy mikä se olisi. Elokuva on amerikkalainen, ja siinä nainen muutaman tyttärensä kanssa karkaa uskonnollisesta yhteisöstä. Muistaakseni vanhin tytär oli haluttomin luopumaan entisestä elämästä. Elokuva ei ole kovin uusi koska muistan katsoneeni sen joskus vuonna 2012 kun tuli TV:stä.

Vastaus

Vastattu

Kollegalta tuli ehdotus, voisiko olla tämä?: Äidin rohkea päätös In God's Country, draama, Kanada, 2007) Judith Joseph pakenee viiden lapsensa kanssa moniavioisesta yhteisöstä, jonka kurimuksessa perhe on elänyt vuosia. Uusi elämä ulkomaailmassa katkeaa alkuunsa, kun Judithin naiivi 16-vuotias tytär karkaa takaisin lahkoon. 86 min. Ohjaus: John L'Ecuyer. Pääosissa: Kelly Rowan, Richard Burgi, Martha MacIsaac. Esitetty Suomessa televisiossa 2013.