Ensimmäinen itse lukemani kirja kertoi kissarouvasta, joka muuttaa (maalta kaupunkiin tai kaupungista maalle, en ole ihan varma). Kirjan nimessä on varmuudella…

Kysytty

Ensimmäinen itse lukemani kirja kertoi kissarouvasta, joka muuttaa (maalta kaupunkiin tai kaupungista maalle, en ole ihan varma). Kirjan nimessä on varmuudella Rouva xxxx eli kissarouvan nimi, jota en muista. Kirja on ehkä 70 tai 60-luvulta (itse luin sen 80-luvulla). Kirjassa on tekstin lisäksi mustavalkoisia piirroskuvia, joista erityisesti kuva keittiöstä on jäänyt mieleen. Mikä oli tämän kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä Gladys Williamsin Sanelma Silkkitassu muuttaa Kissakaupunkiin (Otava, 1968)? Mustavalkoisen kuvituksen on tehnyt Ronald Ferns.

1 ääntä

Kommentit

Se se oli! Kiitoksia!