Ennen Frank Monihaussa pystyi valitsemaan esim. kunnan- ja kaupunginkirjastoista kaikki hakuun. Nyt se ei onnistu. Mitä teen, kun etsin kirjaa kaikkialta?

Kysytty

Ennen Frank Monihaussa pystyi valitsemaan esim. kunnan- ja kaupunginkirjastoista kaikki hakuun. Nyt se ei onnistu. Mitä teen, kun etsin kirjaa kaikkialta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Frank-monihaussa "Kaikki kirjastot" -valikko listaa
kaikki kirjastojen kokoelmatietokannat, joista Frank voi hakea. Siinä ei ole oletuksena kaikki tietokannat valittuina, sillä Frankin nykyisessä versiossa haku kaikista tietokannoista ei välttämättä toimi aina oikein eikä ainakaan kovin nopeasti. Kaikki tietokannat voi valita valikosta esim. klikkaamalla ensimmäistä tietokantaa ja sen jälkeen vaihto-painiketta pohjassa pitäen klikkaamalla viimeistä tietokantaa.

Frankin uudessa versiossa on kaikki tietokannat -valinta toteutettu
käyttäjäystävällisemmin. Uusi versio pyritään saamaan vielä tässä kuussa käyttöön.