En tiedä lähetänkö nyt oikeeseen paikkaan kysymystäni,mutta täältä se tulee. Luulin hävittäneeni kirjastokortin ja soitin siihen tiettyyn numeroon, jotta sain…

Kysytty

En tiedä lähetänkö nyt oikeeseen paikkaan kysymystäni,mutta täältä se tulee. Luulin hävittäneeni kirjastokortin ja soitin siihen tiettyyn numeroon, jotta sain kuolletettua sen. No tietenkin löysin kortin noin viikkoa myöhemmin. Eli kysymykseni on maksaako silti uusi kirjastokortti vai voiko sitä vanhaa kirjastokorttiani jotenkin "aktivoida uudestaan" maksutta? Kiitos jo etukäteen vastauksestanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti on niin, että Helmet-kirjaston käyttösääntöjen mukaan kadonneeksi ilmoitettu kirjastokortti poistetaan käytöstä.

Uusi kirjastokortti on maksullinen. Aikuisten kortti maksaa 3 euroa.

Lähde:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kayttosaannot/