En saa tarkennetullakaan haulla Intialainen päänhieronta dvd+kirjaa näkyville vaikka tiedän että Kouvolan kirjastossa sellainen on! Miten saisin sen varattua??

Kysytty

En saa tarkennetullakaan haulla Intialainen päänhieronta dvd+kirjaa näkyville vaikka tiedän että Kouvolan kirjastossa sellainen on! Miten saisin sen varattua??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Teos on meiltä lainassa. Varaan sen teille. Korialla kyseinen teos näyttäisi olevan hyllyssä, joten saatte sen pian.