En pysty varaamaan aineistoa netissä. Mistä tämä johtuu? Tulee vain ilmoitus "Toiminto estetty. Ole hyvä ja ota yhteyttä kirjaston henkilökuntaan." Olen täysi…

Kysytty

Hei, en pysty varaamaan aineistoa netissä. Mistä tämä johtuu? Tulee vain ilmoitus "Toiminto estetty. Ole hyvä ja ota yhteyttä kirjaston henkilökuntaan." Olen täysi-ikäinen ja aikaisemmin varaaminen on sujunut mutkitta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoista varaaminen ja myös lainaaminen voi estyä mm., jos myöhästymis- tai muita maksuja on 30 euroa tai enemmän. Voit tarkistaa tilanteesi Helmetistä omista tiedoistasi.

Alla linkki Helmetin Laina-ajat ja maksut tietoihin:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Lainaajat_ja_maksut(37588)