En pääse kirjautumaan e-kirjojen sivuille Tritonian kortilla. Olen yrittänyt saada e-kirjoja lainattua, mutta ei onnistu.

Kysytty

Hei. En pääse kirjautumaan e-kirjojen sivuille Tritonian kortilla. Olen yrittänyt saada e-kirjoja lainattua, mutta ei onnistu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei
Onko sinulla kirjastokortti Vaasan kaupunginkirjastoon? Sinulla täytyy olla ensiksi asiakassuhde meihin, ennenkuin voit käyttää Vaasan kaupunginkirjaston e-aineistoja. Kun olet rekisteröitynyt asiakkaaksi, voit myös rekisteröidä kirjastokorttiisi rinnakkaiskortin, esimerkiksi Tritonian kirjastokortin.

Jos sinulla on jo meille kortti mutta et ole rekisteröinyt Tritonian korttia rinnakkaiskortiksi, sinun täytyy tulla kirjastoon paikanpäälle tekemään se.

Terveisin