En osaa sanoa millä vuosikymmenellä kirjoitettu, mutta itse syntynyt 1981. Eli hakusessa iso satukirja jossa oli joka kuukaudelle oma satu.

Kysytty

En osaa sanoa millä vuosikymmenellä kirjoitettu, mutta itse syntynyt 1981.
Eli hakusessa iso satukirja jossa oli joka kuukaudelle oma satu.

Vastaus

Vastattu

Finna-haulla löytyi ainakin kolme satu-/kuvakirjaa, jotka sopisivat kuvaukseen:
Setälä, Annikki: Nukkumatin satuja (ensipainos 1955)
Setälä, Annikki: Uusia Nukkumatin satuja (ensip. 1961)
Beskow, Elsa: Vuosisatu (suom. Eila Kivikk'aho; ensimmäinen painos 1984)

Beskowin kirja sisältää saturunon joka kuukaudelle, Setälän kirjassa ilmeisesti on usean sivun mittaisia tarinoita.