En osaa etsiä uusia elämäkertoja näiltä uusilta sivuilta. Voisitteko antaa selkokieliset ohjeet? Auttaisi varmasti muitakin...

Kysytty

En osaa etsiä uusia elämäkertoja näiltä uusilta sivuilta. Voisitteko antaa selkokieliset ohjeet?
Auttaisi varmasti muitakin...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1. Helmetin etusivulla klikkaa Uutuudet.

2. Vasemmasta reunasta avaa Päägenre ja valitse Tietokirjallisuus.

3. Avaa Genre ja valitse Elämäkerrat.

4. Näet kaikki elämäkerrat, jotka on lisätty Helmetiin kuukauden sisällä. Kohdassa Uutta Helmetissä voit valita jonkin muun aikarajauksen. Klikkaa valmista rajausta (esim. Viimeiset 3 kk) tai kirjoita päivämäärä kenttään Alkaen ja klikkaa suurennuslasin kuvaa.