En ole saanut sähköpostiini huomautusta lähestyvästä eräpäivästä. Eräpäivämuistutukset pitäisi tulla sähköpostiini 3 päivää ennen eräpäivää ja se tieto on…

Kysytty

En ole saanut sähköpostiini huomautusta lähestyvästä eräpäivästä. Eräpäivämuistutukset pitäisi tulla sähköpostiini 3 päivää ennen eräpäivää ja se tieto on oikein vaski kirjaston sivuilla mutta niitä ei tullut tällä kertaa. Ei ole myöskään roskapostikansioon tullut mitään. Miten tämä on mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojärjestelmän päivityksen yhteydessä tapahtuneen häiriön johdosta eräpäivämuistutuksia ei ole lähtenyt asiakkaille 17.6.-21.6.2015 välisenä aikana.

Kahden päivän ennakkoilmoitukset pystyttiin lähettämään uudelleen 22.6., eli ne joiden olisi pitänyt lähteä ajalla 20.6.-21.6.2015.

Ajalla 17.6.-19.6.2015 ei siis ole lähtenyt eräpäivämuistutuksia asiakkaille joille niitä olisi pitänyt lähteä.

Eräpäivämuistutusten lähetys on nyt saatu korjattua ja muistutusten pitäisi tulla asiakkaille normaaliin tapaan.