En ole kovinkaan hyvä valitsemaan kirjoja, joten kysyisen teiltä neuvoa. Etsin kirjatyypiltään Ilkka Remesten, Max Seeckin ja Lars Keplerin tyylistä…

Kysytty

En ole kovinkaan hyvä valitsemaan kirjoja, joten kysyisen teiltä neuvoa. Etsin kirjatyypiltään Ilkka Remesten, Max Seeckin ja Lars Keplerin tyylistä kirjallisuutta. Näitä on tullut luettua sanoisiko riittävästi, joten vaihtelu virkistäisi.

Osaisitteko vinkata hieman samantyylistä kirjallisuutta minkä pariin voisi paneutua? Kiitos neuvostanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sain kokoon seuraavan kirjailijalistan  kollegojen suosituksista: Taavi Soininvaara, Paulus Maasalo, Stieg Larsson, Cilla&Rolf Börjlind, Jo Nesbo, Camilla Grebe, Markus Ahonen. Kirjasammosta voi lukea kuvauksia teoksista ja Helmet.fi:stä tarkistaa saatavuuden.