En ole koskaan ennen maksanut erääntyneiden kirjastokirjojen maksuja, enkä ole varma miten asia pitäisi hoitaa. Kenelle pitäisi maksaa? Kiitos avusta!

Kysytty

Hei! En ole koskaan ennen maksanut erääntyneiden kirjastokirjojen maksuja, enkä ole varma miten asia pitäisi hoitaa. Kenelle pitäisi maksaa? Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortille kertyneet myöhästymismaksut voi maksaa missä tahansa pääkaupunkiseudun kirjastossa käteisellä tai pankkikortilla.

Koko summaa ei tarvitse maksaa kerralla.