En ole ihan tumpula netin käyttäjä, mutta en onnistunut löytämään, miten peruutan varauksen Helmetissä. Merkitsin etten tarvitse teosta tästä päivästä lähtien…

Kysytty

Hei,
en ole ihan tumpula netin käyttäjä, mutta en onnistunut löytämään, miten peruutan varauksen Helmetissä. Merkitsin etten tarvitse teosta tästä päivästä lähtien. Joku järjellisempi tapa peruuttaa varaus pitää olla.

Vastaus

Vastattu

Jos haluat peruuttaa yhden tai useampia varauksia, merkitse rasti valitsemiesi varausten vasemmalla puolella oleviin Poista-ruutuihin ja napsauta painiketta Tallenna muutokset. Järjestelmä antaa ilmoituksen: "Allaolevat varaukset muutetaan. Jatkatko?" Vastaa: "Kyllä".

https://kirjtuo1.helmet.fi/help*fin#varaustenmuuttaminen