En oikein tiedä mistä olisi mahdollista saada oma nimi (hanna) arabiaksi.. internetistä ja kirjoista löytyy kyllä arabialaiset aakkoset mutta en viitsisi alkaa…

Kysytty

En oikein tiedä mistä olisi mahdollista saada oma nimi (hanna) arabiaksi.. internetistä ja kirjoista löytyy kyllä arabialaiset aakkoset mutta en viitsisi alkaa yhdistelemään niitä ettei mene ihan väärin..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin yliopiston Aasian ja Afrikan kielten ja kulttuurien laitoksen Arabian kielen ja islamin tutkimuslaitokselta tämä tieto löytynee. Henkilökunnan tiedot löytyvät seuraavalta sivulta,
http://www.helsinki.fi/hum/aakkl/henkilokunta/henkilokunta.htm . Ehdotan, että otat yhteyttä kansliaan:
Unioninkatu 38 B (PL59)
00014 Helsingin yliopisto
puh. 191 22224