En muista nimeä kirjalle jonka luin n. 20 vuotta sitten ja olen yrittänyt jo vuosia etsiä kyseistä kirjaa. Kirja kertoi sisarpuolista, jotka työskentelivät…

Kysytty

Hei, en muista nimeä kirjalle jonka luin n. 20 vuotta sitten ja olen yrittänyt jo vuosia etsiä kyseistä kirjaa. Kirja kertoi sisarpuolista, jotka työskentelivät perheyrityksessä hajuvesialalla. Toinen sisaruksista oli hyvin vaalea ja hienostunut, toinen tumma ja rempseämpi. Suurimman osan kirjasta he eivät tulleet toimeen keskenään. Lopussa vaalea sisar päätyy yhteen naisen kanssa. Jossain välissä he muistaakseni menettävät (tai ovat lähellä menettää) perheyrityksenä, mutta luovat kuitenkin uuden menestyvän, saman alan yrityksen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt mitään kuvaukseesi sopivaa kirjaa. Siirrän kysymyksen kaikkien listalaisten vastattavaksi.