Mistä näen kulttuurikorttini kiinnostuskohteet ja voin mahdollisesti lisätä niitä?

Kysytty

Hei,
En muista mitä olen laittanut kulttuurikorttini kiinnostuskohteiksi. Mistä näen ja voin mahdollisesti lisätä niitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pyrimme lähettämään tietoa pelkästään niistä kulttuuripalveluista, joista olet kiinnostunut. Olet aiemmin luonut netissä oman kulttuuriprofiilin. Profiilin tekoon ja muokkaamiseen pääset jokaisen sinulle lähetetyn Kulttuurikortti-tiedotteen alussa olevan Omat tiedot -linkin kautta. Omat tiedot -linkki löytyy tiedotteen vasemmasta yläreunasta.

Kulttuurikortti https://www.turku.fi/kulttuurikortti