En muista kirjan nimeä ja haluaisin taas lukea sen. Kirjassa on kaksi siskosta, jotka asuvat pienessä vuoristokylässä ja tykkäävät kiipeillä. Eräänä päivänä…

Kysytty

Hei! En muista kirjan nimeä ja haluaisin taas lukea sen. Kirjassa on kaksi siskosta, jotka asuvat pienessä vuoristokylässä ja tykkäävät kiipeillä. Eräänä päivänä toinen siskosta joutuu sairaalaan eikä herää pitkään aikaan toinen sisko aikoo tehdä mitä vain saadakseen siskonsa hereille taas.

Vastaus

Vastattu

Hei,

kirja lienee Päivi Alasalmen Unten puutarha ja muista satuja (85.12).

Tässä linkki kirjan teostietosivulle Keskin verkkokirjastossa: https://keski.finna.fi/Record/keski.2830298?sid=2962533720