En millään keksi, mikä sen kirjan nimi on, mutta Helsingin Sanomain mukaan se on lainatuimpia tietokirjoja, ja sen nimi on jotain 100 vaikuttajanaista tai…

Kysytty

En millään keksi, mikä sen kirjan nimi on, mutta Helsingin Sanomain mukaan se on lainatuimpia tietokirjoja, ja sen nimi on jotain 100 vaikuttajanaista tai sellaista. En huomannut Helmetin sivuilla tietoa varatuimmista tai suosituimmista kirjoista, josta sen ehkä olisin löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyjä tarkoittaa varmaan Elena Favillin ja Francesca Cavallon kirjaa Good night stories for rebel girls, jonka Maija Kauhanen on kääntänyt nimellä Iltasatuja kapinallisille tytöille : 100 tarinaa ihmeellisistä naisista (Kustantamo S&S, 2017). Siitä on tosiaan runsaasti varauksia HelMet-tietokannassa, vastaushetkellä 387 kappaletta. Tosin myös kappaleita on hankittu varsin runsaasti eli 101, joten varauksen voi saada kohtuullisessa ajassa. Varauksen voi tehdä helpoimmin tämän linkin kautta: http://luettelo.helmet.fi/record=b2300612~S9*fin.

Heikki Poroila