En löydä uskonnollista aineistoa, kertomakirjallisuutta, äänikirjojen joukosta. Onko niitä valikoimissa?

Kysytty

En löydä uskonnollista aineistoa, kertomakirjallisuutta, äänikirjojen joukosta. Onko niitä valikoimissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

uskonnollista kirjallisuutta löytyy valitettavan vähän äänikirjoista. Uusimpia CD-äänikirjoja ovat esimerkiksi Leo Väyrysen Hiukopalaa kaikille (2015) ja Harri Vähäjylkän Tahdon (2020). Lukuesteisille tarkoitetuista lainnattavista Celia-äänikirjoista löytyy muutama Eila Paynen Karjalantyttö-sarjan äänikirja.

CD-äänikirjojen tarjonta on vähentynyt paljon viimevuosina, kun kustantamot ovat siirtyneet e-äänikirjojen tuottamiseen.