En löydä näitä kirjoja kirjastojen hauista, en myöskään kirjakauppojen sivuilta. Editakaan ei tunne. Onko mistään lainattavissa, tai edes ostettavissa?…

Kysytty

En löydä näitä kirjoja kirjastojen hauista, en myöskään kirjakauppojen sivuilta. Editakaan ei tunne. Onko mistään lainattavissa, tai edes ostettavissa?

Teknologian kehitys
Sotatekninen arvio ja ennuste 2020
STAE 2020, osa 1

Puolustusjärjestelmien
kehitys
Sotatekninen arvio ja ennuste 2020
STAE 2020, osa 2, Pääesikunta Sotatalousosasto 2004
ISBN 951-25-1532-6
Edita Prima Oy
Helsinki

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisiä kirjoja on useissa yliopiston kirjastoissa, mm. Turussa ja Oulussa. Mikäli haluatte pyytää kaukolainaksi, kääntykää pääkirjaston tietopalvelun puoleen.

Lahden kirjastossa on vastaavat selvitykset, jotka on tehty 1990-luvun alkupuolella, mutta ei siis näitä uusia.