En halua ostaa paljon vaatteitta. Löytyykö sellaisia kirjoja missä on neuvottu mitkä ovat klassikkovaatteita naiselle.

Kysytty

En halua ostaa paljon vaatteitta. Löytyykö sellaisia kirjoja missä on neuvottu mitkä ovat klassikkovaatteita naiselle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tampereen kaupunginkirjastossa on teos Dubin,Tiffany: Vintage style: buying and wearing classic vintage clothes. Kirjaa ei valitettavasti ole Vesilahden kirjastossa, mutta siitä voi tehdä seutuvarauksen Piki-verkkokirjastossa http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2