En enää asu Oulunkylässä ja luulin muuttaneeni varauskirjani noutopaikaksi Töölön kirjaston. Nyt sain ilmoituksen varauskirjani noutamisesta Oulunkylän…

Kysytty

En enää asu Oulunkylässä ja luulin muuttaneeni varauskirjani noutopaikaksi Töölön kirjaston. Nyt sain ilmoituksen varauskirjani noutamisesta Oulunkylän kirjastosta. Voiko asialle tehdä jotakin?

Vastaus

Vastattu

Voit tarkistaa noutokirjastosi omista Helmet-tiedoistasi. Kirjaudu Helmet-tietoihin kirjastokortin numerolla ja pin-koodilla. Napauta sitten Muuta yhteystietoja -painiketta. Yhteystietojen ylimpänä tietona on noutokirjasto. Jos se on väärin, voit korjata sen ja napauta lopuksi Jatka-painiketta sivun alalaidassa. Jos noutokirjastotieto on jo valmiiksi oikein ja olet silti saanut kirjallisen noutoilmoituksen väärästä kirjastosta, voi kyse olla siitä, että ilmoitus on lähtenyt ennen kuin tietoja päivitettiin. Voit tietysti soittaa Oulunkylän kirjastoon ja pyytää lähettämään kirjan Töölön kirjastoon. Samalla voit pyytää varmistamaan, että noutotiedot ovat oikein.