Elokuvan nimi taas hukassa. Elokuvassa on River-niminen poika, joka etsii strutsin munia toisten lasten kanssa. Riverin isoäiti tulee hakemaan poikaa, poika…

Kysytty

Elokuvan nimi taas hukassa. Elokuvassa on River-niminen poika, joka etsii strutsin munia toisten lasten kanssa. Riverin isoäiti tulee hakemaan poikaa, poika asuu isänsä luona. Elokuvassa tulee kamala myrsky. River ei halua lähteä. Isoäiti hautoo sitten munia ja poika lähtee kävelemään linnunpoikaset perässään. Oliko kuvauksesta apua? Saattoi olla Netflixissä.

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseessä olla elokuva nimeltään The Bird Can't Fly vuodelta 2007?