Elokuvan nimi on hukassa. Muistan lainanneeni joskus 2010 jälkeen kirjastosta. Elokuva on joko norjalainen tai tanskalainen. Juoni: kaksi täysin identtistä…

Kysytty

Hei! Elokuvan nimi on hukassa. Muistan lainanneeni joskus 2010 jälkeen kirjastosta.
Elokuva on joko norjalainen tai tanskalainen. Juoni: kaksi täysin identtistä lasta perheineen on lentokentällä, toinen menossa ilmeisesti isovanhempansa syntymäpäiville tms. Ja toinen vanhempansa häihin, ja nämä kaksi päättävät vaihtaa perheitään kertomatta heille. Toinen lapsista tyttö ja toinen poika. Täysin identtisen näköiset.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on todennäköisesti ruotsalainen elokuva Tur & retur (Meno & paluu) vuodelta 2003. DVD elokuvasta on saatavilla Lastu-kirjastoissa: https://lastu.finna.fi/Record/lastu.328054?sid=3068082367