Mikähän elokuva? Elokuva sijoittuu Savannahiin. Kirjasta tehty. Musta mies ulkoiluttaa näkymätöntä koiraa. Olisiko chileläinen naiskirjailijan kirjasta?

Kysytty

Mikähän elokuva? Elokuva sijoittuu Savannahiin. Kirjasta tehty. Musta mies ulkoiluttaa näkymätöntä koiraa. Olisiko chileläinen naiskirjailijan kirjasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Tämä on Clint Eastwoodin Keskiyö hyvän ja pahan puutarhassa (filmatisointi 1997). Perustuu John Berendtin samannimiseen dokumenttiromaaniin (suomennettu: WSOY, 1997).