Elokuva hakusessa Tämä elokuva on tehty (todennäköisesti) 80-tai 90-luvulla. Elokuvassa ollaan luonnon keskellä, ja se on suomalainen. Pääosassa (muistaakseni…

Kysytty

Elokuva hakusessa

Tämä elokuva on tehty (todennäköisesti) 80-tai 90-luvulla. Elokuvassa ollaan luonnon keskellä, ja se on suomalainen. Pääosassa (muistaakseni) on Antti Litja. Muistan vain kohtauksen jossa hän ajaa maastoautolla ja puhuu LA puhelimeen naisesta.. Tai huutaa.

Vastaus

Vastattu

Mainituilla tuntomerkeillä kyseessä voisi olla Timo Linnasalon vuonna 1984 ohjaama elokuva "Päivää, herra Kivi".

Elokuvassa näkyy varsin paljon luonnon vehreyttä ja siinä on ainakin yksi kohtaus, missä Antti Litjan esittämä ylilääkäri Manninen ajaa maastoautolla sekä puhuu autopuhelimeen.