Eli onko Lene Kaaberbolin kirjaan hopea hevonen (katrionan tarina 1) olemassa muita jatko osia kuin kärppä(katrionan tarina 2), vai onko sarjassa vain kaksi…

Kysytty

Moi, eli onko Lene Kaaberbolin kirjaan hopea hevonen (katrionan tarina 1) olemassa muita jatko osia kuin kärppä(katrionan tarina 2), vai onko sarjassa vain kaksi osaa??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katrionan tarinaan on tulossa jatkoa. Kaaberbölin* suomalaisen kustantajan Otavan sivuilta käy ilmi, että sarjan kolmas osa Keskiyö ilmestyy tänä vuonna, mutta tarkkaa ilmestymisaikaa ei kerrottu.
http://www.otava.fi/kirjat/lasten_ja_nuorten/2009/fi_FI/keskiyo/

HelMet-verkkokirjastossa, http://www.helmet.fi , tanskalaisen kirjailijan nimi on muodossa Kaaberböl, Lene.

1 ääntä

Kommentit

Suomalaisen kirjakaupan sivuilla kirjan julkaisupäiväksi on annettu 20.4.2009 eli ihan pian. Akateemisen kirjakaupan kautta sen voi jo tilata.

joo on:D
1: hopeahevonen
2: kärppä
3: keskiyö

Super hyvä sarja, ehkä paras jonka olen ikin lukenut <3