Eivätkö pääkaupunkiseudulla asuvat voi enää lukea netin kautta Iltalehteä. Joku uudistus näyttää tulleen 1.7.2024, eikä eMagazine/ePress-palvelussa sen enempää…

Kysytty

Eivätkö pääkaupunkiseudulla asuvat voi enää lukea netin kautta Iltalehteä. Joku uudistus näyttää tulleen 1.7.2024, eikä eMagazine/ePress-palvelussa sen enempää kuin valtakunnallisessa e-kirjastopalvelussa näy Iltalehteä. Muutenkin valikoima aikakauslehdissäkin näyttää valtakunnallisessa palvelussa suppeammalta.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti missään näistä palveluissa ei ole tällä hetkellä Iltalehteä saatavilla. Valikoima kuitenkin päivittyy (erityisesti e-kirjaston osalta), joten voimme toivoa, että Iltalehti (ja mahdollisimman moni muukin lehti) saadaan lisättyä kirjaston tarjoamaan valikoimaan.