EIkö tuo kirjastokino palvelu elokuville ole käytössä teillä?? Haussa on vain Eepos Helle kirastot mutta Piki puuttuu? Sivuilla esiintyy tuo…

Kysytty

EIkö tuo kirjastokino palvelu elokuville ole käytössä teillä?? Haussa on vain Eepos Helle kirastot mutta Piki puuttuu?
Sivuilla esiintyy tuo kirjastokinopalvelu

Vastaus

Vastattu

PIKIn asiakkaiden käytössä olleen Kirjastokino-elokuvapalvelun käyttö päättyi 30.11.2023. Palvelun tilalle on tulossa uusi, Cineast-niminen elokuvapalvelu. Uusi elokuvapalvelu otetaan käyttöön myöhemmin. Cineast-palvelun käyttöönotosta tiedotetaan tarkemmin PIKI-verkkokirjaston uutisissa, kun tarkka aikataulu on selvillä. Pahoittelemme, mikäli tieto Kirjastokino-palvelusta on jäänyt kirjaston omille verkkosivuille tai PIKI-verkkokirjastoon.