Eikö enään ole Jyväskylän kaupungin Teatterin kausikorttia lainattavissa? Tuleeko Jyväskylän pääkirjastoon Ole lehteä?

Kysytty

Eikö enään ole Jyväskylän kaupungin Teatterin kausikorttia lainattavissa? Tuleeko Jyväskylän pääkirjastoon Ole lehteä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vielä ei pysty sanomaan, tuleeko kaupunginteatterin kausikorttia tulevalle näytäntökaudelle vai ei. Neuvottelut teatterin kanssa ovat kesken. Kannattaa seurata tilannetta verkkokirjastossamme https://keski.finna.fi/ ja kirjaston somessa.

Ole-lehti ei tule Jyväskylän kaupunginkirjastoon eikä muihinkaan Keski-kirjastoihin.