Eihän onnenkantamoisena sattuisi löytymään tietoa, mistä runosta olisi kyse: Siinä on jotain tämän suuntaista alkupuolella: ihmisen (keväässä?) herkkyyden…

Kysytty

Eihän onnenkantamoisena sattuisi löytymään tietoa, mistä runosta olisi kyse: Siinä on jotain tämän suuntaista alkupuolella: ihmisen (keväässä?) herkkyyden peittää.. (öö joku, kovuus?) Ja se loppuu johonkin sen kaltaiseen että pohjoisrinteillä marjat / kasvit usein säästyvät (kevät?)halloilta.
Rivejä / säkeitä ehkä 8-14 kpl ja runoilija joku suomalainen (vois olla jopa Maaria Leinonen, Liisa Laukkarinen.. Tai sitten ihan joku muu :) )

Mahtavat hakuvihjeet vai mitä? En millään saa päähäni enempää täkyjä. Nuo teemat siinä kuitenkin on, että jotenkin kovettamalla, suojelemalla jollain kovuudella tai viileydellä, varjolla ihminen suojelee herkkyyttään (ja siellä kovuuden tms sisällä siis on sitä herkkyyttä usein)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä tätä runoa emme löytäneet. Ehkä joku lukijoistamme tuntee sen?