Ehkä ruotsalaisen kirjailijan kirja, hotelli "Grand Hotel" tms Tukholmassa. Kirjassa siivooja oli keksinyt että hotellin biljardihuoneesta kannattaa tehdä…

Kysytty

Ehkä ruotsalaisen kirjailijan kirja, hotelli "Grand Hotel" tms Tukholmassa. Kirjassa siivooja oli keksinyt että hotellin biljardihuoneesta kannattaa tehdä kahvila - ja siitä tulikin suosittu.
Mikähän kirja voisi olla kyseessä? Elämäkerta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saimme lukijaltamme tällaisen ehdotuksen: Kyseessä lienee Ruth Kvarnström-Jonesin todellisuuspohjainen romaani De fenomenala fruntimren på Grand Hôtel (2023).

0 ääntä

Kommentit

Näin tuon kirjan Tukholman lentokentän kaupassa n kuukausi sitten, en laittanut muistiin tietoja. Etsin tätä kirjaa itsekin...

Kyseessä lienee Ruth Kvarnström-Jonesin todellisuuspohjainen romaani De fenomenala fruntimren på Grand Hôtel (2023).

Kvarnström-Jonesilta on suomennettu Halleholm-sarjan kirjoja, mutta en tiedä onko tätä tulossa suomeksi.