Horoskooppikirja, jossa oli luonnehoroskoopi vuoden jokaiselle päivälle

Kysytty

Ehkä kymmenen tai kaksikymmentä vuotta sitten kirjastossa oli eräänlainen horoskooppikirja, jossa oli luonnehoroskoopi vuoden jokaisena päivänä syntyneille, siis erikseen 1.1. syntyneille, 2.1. syntyneille, 3.1. syntyneille jne. aina sinne 31.12. syntyneille asti.
Kirja oli kooltaan hiukan isompi, kuin normaali kirja.
Kustantajasta ja toimittajasta ei ole tietoa. Olisikohan tätä vielä missään olemassa ja mikä oli kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Saffi Crawfordin Syntymä, tähdet ja numerot : henkilökohtainen luonneanalyysi vuoden 366 päivälle (Karisto, 1999).

Kirjaa on saatavilla monissa PIKI-alueen kirjastoissa, ja voit tehdä siitä varauksen omaan kirjastoosi. Seutuvaraus toisesta kunnasta on maksullinen (2 e).