E.A.Louhi: Delawaren suomalaiset. Seikkailu intiaanien mailla

Kysytty

E.A.Louhi: Delawaren suomalaiset. Seikkailu intiaanien mailla

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansalliskirjaston kansalliskokoelmasta löytyy englanninkielinen teos:
Louhi, E. A.

Nimeke:The Delaware Finns or The first permanent settlement in Pennsylvania, Delaware, West New Jersey and Eastern part of Maryland / E. A. Louhi.

Kieli:englanti
Julkaistu:New York : The Humanity press, 1925.

Ulkoasu:331 sivua

Delawaren suomalaisista ovat suomeksi kirjoittaneet mm. Ilmari Tammisto ja S. Ilmonen. Löytyvät myös Kansalliskirjastosta.

Kansalliskirjasto Helsinki:
http://www.visithelsinki.fi/fi/nae-ja-koe/nahtavyydet/suomen-kansallisk…