Denise Rudbergin Marianne Jidhoff -kirjasarjassa Jidhoff herkuttelee valkosuklaatryffelillä. Olen menossa Tukholmaan..

Kysytty

Hei,
Denise Rudbergin Marianne Jidhoff -kirjasarjassa Jidhoff herkuttelee valkosuklaatryffelillä. Olen menossa Tukholmaan ja tiedustelenkin saatko selville mistä Jidhoff ostaa tryffeliä.

Vastaus

Vastattu

Niitä voi ostaa Ejes Chokladfabrik ABn liikkeestä osoitteesta Erik Dahlbergsgatan 25, 115 32 STOCKHOLM.
Liikkeessä on huomioitu heidän saamansa mainos ja ilmeisesti kirjan hahmon Mariannen lempisuklaa on erikseen merkitty.