Dave Lindholmin jossain biisissä mainitaan jotain tyyliin ”mä en usko tähän jengiin, niiden jutuis ei oo jytinää”. Milä biisi?

Kysytty

Dave Lindholmin jossain biisissä mainitaan jotain tyyliin ”mä en usko tähän jengiin, niiden jutuis ei oo jytinää”. Milä biisi?

Vastaus

Vastattu

Koplan jutuiss ei oo jytinää Daven kappaleessa Ooh, syntii! vuodelta 1998.

Daven suomenkieliset sanoitukset (vuoteen 2016) on koottu kirjaksi Sanat : sitähän se kaikki on (Johnny Kniga, 2017).