CHKDSK:n raportti ? Kun levyn tarkistus on suoritettu, ohjelma antaa raportin , joka "rullaa" nopeasti ohi, joten siitä ei saa mitään selvää, mitä on tehty ja…

Kysytty

CHKDSK:n raportti ? Kun levyn tarkistus on suoritettu, ohjelma antaa raportin , joka "rullaa" nopeasti ohi, joten siitä ei saa mitään selvää, mitä on tehty ja korjattu ei osioissa. Vasta loppuun tulee tieto, että CHKDSK on käynyt läpi tiedostot ja asema on kunnossa.
Mistä löydän raportin uudestaan ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raportti löytyy Ohjauspaneelin kautta. Valitse sieltä Valvontatyökalut ja sitten Tapahtumienvalvonta. Vasemmasta ikkunasta valitse Sovellus ja oikean ikkunan Lähde-sarakkeesta Winlogon. Raportti avautuu kaksoisklikkaamalla riviä.