Celia äänikirjapalvelu. Kuinka saan tunnukset palveluun? Joudun opintojeni vuoksi lukemaan paljon, mutta se on välillä todella haastavaa, sillä minulla on…

Kysytty

Celia äänikirjapalvelu.
Kuinka saan tunnukset palveluun? Joudun opintojeni vuoksi lukemaan paljon, mutta se on välillä todella haastavaa, sillä minulla on todettu piilokarsastus, joka vaikuttaa lukemiskykyyni. Celian asiakaspalvelusta neuvottiin ottamaan yhteys omaan kirjastooni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saatte Vera-asiakastunnukset menemällä Polvijärven kirjastoon, missä teidät rekisteröidään Vera-asiakkaaksi. Voitte myös rekisteröityä verkossa verkkolomakkeella http://vaarakirjastot.fi/fi/celia Saatte Vera-tunnukset turvapostina sähköpostiosoitteeseenne. (Viestin, jossa ne ovat voi aukaista uudelleen ainoastaan sillä laitteella, jolla ne on ensimmäisen kerran aukaistu.) Voitte kuunnella Celia-kirjoja joko suoratoistona tai tallennettuna. Jälkimmäisessä tarvitaan Pratsam Reader -ohjelma, jonka tunnukset ainakin kirjastossa rekisteröidyttyäne tulevat myös automaattisesti sähköpostiinne.

1 ääntä

Kommentit

Olen taas unhoittanut Celian ja pratsam readerin tunnusnumerot. voisitteko ystävällisesti lähetttää minulle