CD Merikartta IK Keitele. Löytykö mistään?

Kysytty

CD Merikartta IK Keitele. Löytykö mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä merikartta löytyy HelMetkirjastoista ja voi tehdä kaukolainapyynnöön omassa kirjastossa.
Kartan julkaisutiedot ovat seuraavat: CD merikartta IK. K : Keitele ympäristöineen = CD sjökort IK = CD nautical chart IK. Helsinki : Vantaa : Merenkulkulaitos, Karttakeskus, 2000 Painos Windows. - [uusi p. 2005].