Cami-havaintotiedot on CompAid Oy:n toimittama tietokoneohjelma. Kuulin, että ko. ohjelmasta on tehty gradu tason tutkimus. Olisin kiinnostunut tuosta…

Kysytty

Cami-havaintotiedot on CompAid Oy:n toimittama tietokoneohjelma. Kuulin, että ko. ohjelmasta on tehty gradu tason tutkimus. Olisin kiinnostunut tuosta tutkimuksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on ilmeisesti Taina Bäckin Helsingin ammattikorkeakoulussa vuonna 2001 tekemä päättötyö nimeltä CAMI Havaintotaidot-harjoitusohjelma lasten toimintaterapiassa: toimintaterapeuttien kokemuksia tietokoneohjelman soveltuvuudesta toimintaterapiaan. Jos haluatte tämän tutkimuksen kaukolainaksi, ottakaa yhteyttä Lahden kaupunginkirjastoon (puh. 812511). Mitään muuta tutkimusta tai gradua ei tästä CAMI-ohjelmasta ole löytynyt.