Belva Plain: kirjasarja; Ikivihreä, Kultainen malja, Toiveiden kudelma ja Sadonkorjuu. Löytyykö mistään näistä kirjoista tehtyä elokuvaa tai tv-sarjaa. VHS tai…

Kysytty

Belva Plain: kirjasarja; Ikivihreä, Kultainen malja, Toiveiden kudelma ja Sadonkorjuu.
Löytyykö mistään näistä kirjoista tehtyä elokuvaa tai tv-sarjaa. VHS tai dvd? Englanniksi? Suomenkielisenä mielellään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasta Evergreen eli Ikivihreä on tehty kolmiosainen minisarja vuonna 1985 mutta sitä ei ole tällä hetkellä saatavilla suomenkielisellä tekstityksellä. Myös ulkomaisissa nettikaupoissa sen saatavuus on melko huono.