Asun Tampereella ja olen Metson asiakas. Voinko lainata aineistoa muista Suomen kirjastoista niin, että aineisto lähetetään Tampereelle?

Kysytty

Hei !
Asun Tampereella ja olen Metson asiakas.
Voinko lainata aineistoa muista Suomen
kirjastoista niin, että aineisto lähetetään Tampereelle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston www-sivuilta löydät tietoa kaukopalvelusta:

"Kaukolainaksi voi tilata sellaista aineistoa, joka ei kuulu Tampereen kaupunginkirjaston omiin kokoelmiin. Kaukolainaksi voi tilata kirjoja, mikrojäljenteitä, äänitteitä, nuotteja, videoita tai paperikopioita. Kaukolainoja tilaavalla asiakkaalla tulee olla Tampereen kaupunginkirjaston kirjastokortti."

Lisää osoitteessa http://www.tampere.fi/kirjasto/kauko.htm, tai puhelimitse kirjaston kaukopalveluosastolta puh. 03-3146 4085 / 3146 4023.