Asun pääkaupunkiseudulla. Haluaisin äänittää omaa akustista musiikkiani, mutta kokemukseni tällaisesta on vähäistä, vaikka yleisesti ottaen olen kyllä sujuva…

Kysytty

Asun pääkaupunkiseudulla. Haluaisin äänittää omaa akustista musiikkiani, mutta kokemukseni tällaisesta on vähäistä, vaikka yleisesti ottaen olen kyllä sujuva tietotekniikan käytössä. Missä lähettyvillä sijaitsevissa kirjastoissa olisi tähän hyvät resurssit? Olisiko mahdollista saada ohjelmistojen käyttöön liittyvää opastustakin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Helmet-kirjastoista musiikkistudioita on Entressessä, Isossa Omenassa, Itäkeskuksessa, Oodissa, Pasilassa, Sellossa, Tapiolassa, Tikkurilassa. Espoon ja Helsingin studiot varataan Varaamossa ja Vantaan studiot Timmissä. Studioissa voit äänittää ja editoida musiikkia itse.

Neuvontapalvelua on tiedusteltava erikseen noista kirjastoista.

Tuolta sivulta pudotusvalikosta löytyy kirjastokohtaiset yhteystiedot:

https://helmet.finna.fi/OrganisationInfo/Home#84922